" BLABLABLA. Geen excuses.
Laat een screenings-
mammografie nemen. "

Dana Winner als ambassadrice

ACTIEMAAND BORSTKANKER

Oktober is de internationale actiemaand in de strijd tegen borstkanker. Ook de Vlaamse overheid en het Centrum voor Kankeropsporing organiseren elk jaar een campagne om het belang van vroegtijdige opsporing te benadrukken.

Dana Winner is ambassadrice voor het Bevolkingsonderzoek Borstkanker.

Van 9 tot en met 22 oktober zal je in het straatbeeld grote affiches kunnen waarnemen langs sommige supermarkten om het Bevolkingsonderzoek Borstkanker onder de aandacht te brengen. Op de zenders van VTM zal je in dezelfde periode de televisie-spot kunnen zien. In het magazine Dag Allemaal verschijnt een advertentie in de edities van 15 en 22 oktober.

Bekijk hier de publireportage.

Het Bevolkingsonderzoek Borstkanker nodigt alle vrouwen van 50 tot en met 69 jaar uit om een screeningsmammografie te laten nemen. Door om de twee jaar een screeningsmammografie te laten nemen kan borstkanker in een vroeg stadium worden opgespoord en behandeld. De behandeling is dan ook minder zwaar en je herstelt sneller. 

Emailbanner Bevolkingsonderzoek Borstkanker_2024.jpg