Heracles

Op deze pagina vind je de meest recente informatie over het online registratieprogramma Heracles.

Nieuws

  • Actueel

Op 12 november om 17u00 zal Heracles gedurende maximum 1 uur niet bereikbaar zijn omwille van een nieuwe deploy. 

  • Historiek
    • Op 29 oktober om 17u30 zal Heracles gedurende 10 minuten niet bereikbaar zijn omwille van een onderhoud.

    • Op 8 oktober om 17u00 zal Heracles gedurende 15 minuten niet bereikbaar zijn omwille van een nieuwe deploy.

    • De Vlaamse werkgroep Bevolkingsonderzoek Borstkanker heeft op 27/09/18 besloten dat het CvKO vanaf 1/01/2019 geen papieren screeningsdossiers meer in ontvangst mag nemen. Mammografische eenheden die nog op papier werken moeten de nodige stappen ondernemen om hun dossiers elektronisch aan te leveren.

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Mail dan naar heracles@bevolkingsonderzoek.be of neem contact op met je afdeling van het CvKO.

Toegang Heracles

1. Hoe geraak ik op Heracles?

2. Ik krijg een foutmelding bij het inloggen op Heracles.

3. Ik kan niet inloggen op Heracles. Wat nu?

CSAM procedure

4. Hoe doorloop ik de CSAM-procedure?

5. Het lukt me niet om de CSAM-procedure te doorlopen.

6. Ik heb tot op heden de CSAM-procedure nog niet succesvol doorlopen. Wat nu?

7. Wijzigingen binnen een ME: gevolgen voor de CSAM registratie

Werking Heracles

8. Hoe voeg ik gebruikers en rollen toe in Heracles?

9. Wat kan ik in Heracles doen?

10. Hoe werk ik met Heracles?

11. Hoe stuur ik het aanvraagformulier en het registratieformulier eerste lezing door naar het CvKO?

12. Ik werk op papier. Wat verandert er voor mij door de introductie van Heracles?

13. Ik stuur de eerste lezing door via xml. Wat verandert er door de introductie van Heracles?

14. Kan ik de gegevens en eerste lezing rechtstreeks in Heracles invoeren?

15. Waar vind ik het nieuwe aanvraagformulier?

16. Waar vind ik het nieuwe registratieformulier eerste lezing?

17. Hoe vul ik het aanvraagformulier en het registratieformulier eerste lezing in?

18. Hoe ontvang ik de resultaten van de screeningsonderzoeken?

19. Ik ontvang geen resultaten in mijn eHealthbox. Wat nu?

20. Kan ik in Heracles 2 nakijken of mijn dossier volledig is afgewerkt?

21. Wat als Heracles niet of onvoldoende werkt?

22. Waar vind ik technische informatie over het aanleveren dan screeningsdossiers via XML?

Contactgegevens

23. Hoe kan ik mijn afdeling bereiken?